404

یافت نشد

صفحه مورد نظر شما سافت نشد

تصاویر منتخب

تصاویر منتخب سایت

به طور کلی اصلی ترین امکانات کشتی کروز، نحوه ی ارائه خدمات رفاهی آن ها است. امکانات آن ها کاملا مشابه به یک هتل 5 ستاره بسیار لوکس می باشد. در هنگام سرو وعده های غذایی منوی مخصوص غذا های بین المللی، غذای کودکان، انواع غذا های گیاهی و غیره ارائه می شود.

طرح مفهومی 150 متری گابریل تروزی ، تحسین بسیاری را بر انگیخت . این شهر شناور حتی بر روی خود دارای یک برج 38 متری بوده و سوئیت مستر این قایق غول پیکر دارای فضای اختصاصی سرو غذا ، استخر رو باز ، تراس مخصوص هم هست

طولانی ترین سفر دریایی جهان با کشتی تفریحی که در طول ۳ سال از ۱۳۵ کشور می گذرد

مپانی Life at Sea Cruises از قبل درخواست های رزرو بلیت این سفر دریایی را دریافت کرده است که اولین و تنها سفر دریایی با کشتی تفریحی در جهان است

این قایق به وسیله Latitude Yacht در سال 2016 ساخته شد . این قایق فوق العاده و کم مصرف

Turanor Planet Solar نامش به عنوان بزرگترین قایق خورشیدی جهان ثبت شده است

HIW1img

با خیال راحت رزرو کنید

از خدمات ما با اطمینان استفاده کنید و با خیال آسوده رزرو کنید؛ تضمین می‌کنیم که تجربه‌ای بی‌نقص و بدون هیچ نگرانی از ما خواهید داشت.
HIW1img

فناوری هوشمند در خدمت شما

با استفاده از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز، سیستم ما به شما کمک می کند تا خریدی سریع، آسان و دقیق داشته باشید. از پیشنهادات هوشمند گرفته تا پیگیری سفارش ها، همه چیز بهینه و کارآمد برای راحتی شما طراحی شده است.
HIW1img

از تخفیفات ویژه ما استفاده کنید و پولتان را ذخیره نمایید.

با استفاده از تخفیفات ویژه ما، نه تنها می‌توانید محصولات مورد نیازتان را با قیمت‌های مناسب تهیه کنید، بلکه با ذخیره کردن پولتان، از خریدی هوشمندانه و به‌صرفه لذت ببرید.

کشتی تفریحی

Accompanying us, you have a trip full of experiences. With Chisfis, booking accommodation, resort villas, hotels, private houses, apartments... becomes fast, convenient and easy.
کشتی تفریحی

نظرسنجی درباره خدمات ما